vendredi, mars 08, 2013

Ladies and Gentlemen...


Hi Guys !



Hope you're doing well ! Even if for some of us, like me, the end of the holidays is coming soon, like in two days, after the week-end (DAMNIT!) It's not funny every day to be student... haha! Okay, I know you think I shouldn't complain there's worst in the world as being a student, and you right. Like don't having a pair of new balance sneakers. Yes you heard me NEW BALANCE , NEW BALANCE, NEW BALANCE, haha ! I'm joking! It's just that I'm obssessed since I've seen them on asos, in a really great look actually (You can see it just underneath my clap-trap, haha!) and after that on Margot of You Make Fashion and Jordan Henrion of Les Frères Ainsworth. I thought, I have to find my dream shoes and just like this it became the Grail quest, I'm such a crazy person, haha! And yesterday, the one who who follow me on instagram know it : I found it ! Yes I found it ! And I think it won't be my only one pair.  There's so comfy and cute : love them! Let me introduce you my new babies :  

J'espère que vous allez bien ! même si pour certains d'entre nous, la fin des vacances est pour bientôt, bientôt comme dans deux jours, enfin après le weekend quoi (DAMNIT!) C'est pas facile tous les jours d'être étudiant...  haha! Ok, je sais ce que vous pensez, je ne devrais pas me plaindre, il y a bien pire au monde qu'être étudiant, et vous avez raison. On peut ne peut avoir de paire de new balance. Oui vous avez bien entendu NEW BALANCE , NEW BALANCENEW BALANCE  haha! Je rigole bien sure! C'est juste que depuis que je les ai vu sur asos, dans un look vraiment cool d'ailleurs (vous pouvez le voir juste en dessosu de mon blabla, haha!) et après sur Margot de  You Make Fashion et Jordan Henrion du blog Les Frères Ainsworth, je suis complètement obsédé par ces shoes. J'ai pensé, il faut que je trouve mes chaussures de rêves et de là est né la quête du Graal quoi, je suis grave, haha! Et hier, ceux qui me suivent sur instagram le savent, je les ai enfin trouvé! TROUVE quoi ! Et je pense que ça ne sera pas ma seule et unique paire. Elles sont si coomfortables et mignonnes : je les adore ! Laissez-moi vous présentez mes new babies :





New Balance sneakers / Sprint 
Similar here or here

And Guys, one advice, if you want one, don't buy on internet or anywhere without try one, because there's so many model of new balance and they don't all fit you in the same way, so if you don't try before, you're going to return your delivry and have to wait and that we say it to ourselves : Nobody likes waiting !

And Guys, un conseil, si vous comptez vous en acheter, ne les acheter pas sur internet ou ailleurs sans les essayer, parce que il y a tellement de modèle de new balance et ils ne taillent pas tous de la même façon du coup, si vous n'essayez pas, vous risquez fortement de faire un retour de livraison ou un échange et qu'on se le dise : Personne n'aime attendre !


HUGS !!!
Jordan Henrion of Les Frères Ainsworth
Jordan again.
Margot of You make Fashion
Margot again.
The perfect look I was talking about on asos.
Personnal memo : You can breathe now, you're not gonna ruined you're pink cute glittering shoes: you have two babies now, haha ! 
Mémo personnel :  Tu peux respirer maintenant, tu ne vas pas bousiller tes  cute pink glittering shoes : tu as deux bébés maintenant, haha!

0 Reactions to this post

Add Comment

    Enregistrer un commentaire